قیمت طراحی سایت
ساعت: ۲۳:۰۵ / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی وب سایت آموزشی

طراحی وب سایت آموزشی
  • نوع پروژه:

    طراحی سایت

  • نوع سایت:

    شرکتی

  • خدمات تکمیلی:

    سئو کامل

  • وضعیت:

    آنلاین

طراحی وب سایت آموزشی لکه بری

سایت “لکه بری” با هدف آموزش پاک کردن انواع لکه از روی انواع سطوح، سفارش طراحی وب سایت آموزشی را به کانون قدم نو داد. این سایت با استفاده از پلتفرم WordPress و زبان برنامه نویسی PHP و MySQL طراحی شده است.

وب سایت آموزشی لکه بری با بهره گیری از UI/UX ، دارای طراحی گرافیکی جذاب و کاربرپسند است که تجربه بازدیدی لذت بخش را برای کاربران فراهم می کند. محتوای این سایت نیز جامع و به روز است و اطلاعات کاملی در مورد نحوه پاک کردن انواع لکه از روی انواع سطوح ارائه می دهد.

علاوه بر این، این سایت امکان ارتباط با کاربران از طریق فرم تماس را فراهم می کند.یک نکته مهم در طراحی این سایت بهره گیری از موتور قدرتمند جستجوی ایجکس است تا در کمترین زمان در جستجو به نتیجه عنوان مد نظر بدون جابجایی بین صفحات برسید.این وب سایت توانسته است به خوبی نیازهای سایت “لکه بری” را برآورده کند و به یکی از ابزارهای مهم آموزشی این سایت تبدیل شود.

طراحی سایت آموزشی لکه بری

طراحی سایت آموزشی

در حال حال حاضر کانون قدم نو در حال انجام پروژه سئو کلمات کلیدی کل سایت لکه بری را  جهت بهبود کلمات کلیدی در گوگل بعهده دارد. لازم به ذکر از بیش از 50 درصد کلمات کلیدی خط اول یا صفحه اول گوگل می باشد. علاوه بر این، این سایت امکان ارتباط با مشتریان از طریق فرم تماس را فراهم می کند.این وب سایت توانسته است به خوبی نیازهای  لکه بری جستجو کنندگان در گوگل   را برآورده کند و به یکی از ابزارهای مهم پیشرفت در اطلاع رسانی این  سایت تبدیل شود.

سفارش طراحی وب سایت آموزشی لکه بری توسط کانون قدم نو انجام شده است. کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد، یک شرکت در حوزه خدمات تبلیغ و ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی وب سایت و تولید محتوا است که با بیش از 10 سال تجربه، به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود می پردازد. جهت سفارش طراحی وب سایت آموزشی با ما در تماس باشید.

پیش نمایش سایت
WEB PREVIEW

پیش نمایش وب سایت

دامنه که دوست دارم بخرم
DOMAIN CHEKER ONLINE

جستجوی دامنه سایت

loading
لطفا دامنه خود را وارد نمایید.
لطفا تایید نمایید که شما ربات نیستید.

توجه: جستجو فقط در دامنه های ir | com | co انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید