درباره ما بدانید

کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو فاو

مـا بـه تمـام سفـارش‌هـای پیشنـهـادی (بله) نمـی‌گوییم؛

زیرا تنهـا سفـارش‌هـایـی را خـواهـیم پذیرفـت که بتـوانیم آن را با دقت، کیفیت و زمان پیش‌بینی شده به پایان برسانیم .

کانون آگهی و تبلیغاتی قدم نو

کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو، مجموعه ای متشکل از افرادی باانگیزه،حرفه ای، با تجربه، مسلط به امور تصویربرداری و تدوین،عکاسی، طراحی و چاپ و طراحی سایت بوده که با هدف ارائه خدمات طراحی و تبلیغاتی خاص هر فرد، ارگان یا مجموعه، بدون درنظر گرفتن محدودیت های ناشی از دوری بُعد مسافت و یا عدم دسترسی آسان به دریافت خدمات  ازمجموعه های طراحی حرفه ای و باتجربه ، بتوانند در کمترین زمان و باصرف هزینه ای مطلوب سفارشات خود را ثبت نمایند.

کانون آگهی و تبلیغات قدم نو  آرزومند است مشتریان ش کسب و کارشان را که هرچند کوچک و بزرگ  به بهترین و مؤثرترین شیوه های نوین تبلیغاتی روز دنیامعرفی و گسترش دهند.این مجموعه از سال 1382 تا 1396 با شهرت کسبی “تمام قد” در تمامی زمینه های مطرح شده فعالیت داشته است.

در نهایت این تیم طراحی با هدف خدمتگزاری هرچه بهتر و مطمئن‏ تر در سال 1397، اقدام به تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی “قدم نو” از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نموده تا اعضای این تیم در مجموعه ای منسجم تر گرد هم آیند وگامی نو در جهت رضایت و اطمینان مشتری بردارند.

امید است به لطف پروردگار مهربان انگیزه و مهارتمان پشتوانه خدمتمان باشد. 

خدمات متمرکز کانون  قدم نو

کانون قدم نو درباره ما
مجوز رسمی کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شامل خدمات ذیل می باشد

کانون قدم نو فاو

رسته خدمات رسانه: فعالیت در حوزه ای که کانون صاحب رسانه می باشد یا رسانه ای را در اجاره دارد.
فعالیت‌های مرتبط شامل:


1- رسانه‌های محیطی: رسته ای که کانونها طبق عقد قرارداد با برخی از سازمانهای صاحب رسانه محیطی مانند بیلبورد و یا عرشه پل این سازه ها را برای مدت معین در اجاره دارند و از آنها برای نمایش و اکران طرحهای تبلیغات بازرگانی استفاده می کنند که از جمله این سازمانها عبارتند از شهرداری یا سازمان حمل و نقل و پایانه ها، اتوبوسرانی یا ورزشگاهها و…
2- رسانه های چاپی (آگهی نامه، کتاب راهنما): رسانه هایی که در حال حاضر توسط شرکتها و کانونهای تبلیغاتی تولید و منتشر می شوند که مهمترین آنها آگهی نامه ها هستند. ولی کتاب راهنما از دیگر این نوع رسانه ها می باشد.
3- رسانه های پخشی (رادیو و تلویزیون): در حال حاضر کانونها با عقد قرارداد با سازمان صدا و سیما فضا و زمان مشخصی از رسانه های رادیو و تلویزیون را برای پخش آگهی بازرگانی دریافت می کنند.

رسته خدمات تبلیغ: فعالیت در حوزه ای که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در یک برنامه تبلیغاتی مشارکت می کند ولی نکته حایز اهمیت این است که فعالیت در این رسته مستلزم داشتن آشنایی و مهارت فنی در هر یک ازاین حوزه هاست .


فعالیت‌های مرتبط:
1- تهیه و تولید هدایای و ابزار تبلیغاتی: تولید یک هدیه تبلیغاتی چه از نظر فیزیکی و چه از نظر گرافیکی کار تخصصی می باشد و کانون با تهیه پیام و تصویر مناسب اقدام به درج آنها روی محصولات مختلف از ارزانترین تا گرانترین محصولات مثل قلم و ساعت تا خودرو و…. می نماید.
2- ساخت تیزر و آنونس تبلیغاتی: فعالیت در این رسته مستلزم آشنایی با اصول فیلمسازی شامل پیش از تولید مثل فیلمنامه نویسی یا پس از تولید مثل تدوین و مانند این مراحل است و کسانی در این رسته امکان فعالیت دارند که از تحصیلات و سوابق تجربی مناسب برخوردار باشند.
3- گرافیک و طراحی امور تبلیغاتی: گرافیست وطراح تبلیغاتی کسی است که بر مبنای سفارشی که به او می دهند و با تکیه بر هنر خود، پیام یا ایده ای را به کمک تصویر و حروف به مخاطب انتقال می دهد. کار طراحی گرافیک، حیطه‌ها و تخصصهای مختلفی دارد شامل:- ارتباط بصری(مانند طراحی و تولید کاتالوگ و بروشور و پوستر تبلیغاتی، طراحی نشان، طراحی صفحات وب و …)، – تصویرسازی، – گرافیک تبلیغات محیطی و به طور کلی فعالیت در این رسته مسلتزم داشتن تخصص گرافیک، مهارت کار با نرم افزارهای گرافیکی و امور چاپی می باشد.
4- غرفه‌آرایی و خدمات نمایشگاهی: فعالیت در این حوزه تخصصی مستلزم داشتن دانش و مهارت لازم در مورد نمایشگاه و طراح و ساخت غرفه ها و وسایل جانبی آن در مواقع برگزاری نمایشگاهها با هدف معرفی کالا و خدمات به مخاطبان می باشد.
5- عکاسی تبلیغاتی: عکاسی تبلیغاتی به معنی عکس‌هایی است که با اهداف تبلیغاتی گرفته می‌شوند. عکس‌های تبلیغاتی در مکان‌های زیادی مانند بروشورهای تبلیغاتی، بنرهای شهری، منو غذا و … فضاهای مشابهی که نیاز به تقویت متن وجود دارد، استفاده می‌شوند. کسانی امکان فعالیت در این رسته را دارند که از تحصیلات و سوابق تجربی مناسب برخوردار باشند.

تماس با ما قدم نو