قیمت طراحی سایت
ساعت: ۲۳:۰۸ / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی سایت کلینیک زیبایی و کاشت مو

طراحی سایت کلینیک زیبایی و کاشت مو
  • نوع پروژه:

    طراحی سایت

  • نوع سایت:

    شرکتی

  • خدمات تکمیلی:

    سئو کامل

  • وضعیت:

    آنلاین

طراحی سایت کلینیک زیبایی و کاشت مو آنیکا کلینیک

سفارش طراحی سایت کلینیک زیبایی و کاشت مو آنیکا کلینیک به سفارش مدیر مجموعه سرکار خانم قیاسی به کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو محول شد.این سایت از سال 1402 راه اندازی شده و  با استفاده از پلتفرم WordPress و زبان برنامه نویسی PHP و MySQL طراحی شده است.

 ما هم از مشتریان کلینیک کاشت مو آنیکا هستیم و به شما استفاده از خدمات این کلینیک زیبایی را پیشنهاد می کنیم 

طراحی وب سایت کلینیک کاشت مو

آنیکا کلینیک، کلینیک زیبایی و پوست و مو، با بهره‌گیری از کادر مجرب و متعهد و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، بهترین گزینه برای شماست.در آنیکا کلینیک، ما به شما کمک می‌کنیم تا زیبایی طبیعی خود را به حداکثر برسانید. خدمات ما شامل کاشت مو، تزریقات زیبایی، جراحی‌های زیبایی، لیزر موهای زائد، فیشیال و جوانسازی، و ماساژ درمانی است.ما به شما اطمینان می‌دهیم که با مراجعه به کلینیک آنیکا، بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

سئو  و طراحی سایت کلینیک کاشت مو

پس از انجام طراحی های گرافیکی، در حال حاضر کانون قدم نو در حال انجام پروژه سئو کلمات کلیدی بیشتر برای آنیکا کلینیک می باشد.علاوه بر این، این سایت امکان ارتباط با مشتریان از طریق فرم تماس را فراهم می کند.این وب سایت توانسته است به خوبی نیازهای  آنیکا کلینیک را برآورده کند و به یکی از ابزارهای مهم پیشرفت در اطلاع رسانی این شرکت تبدیل شود.

سفارش طراحی سایت کلینیک زیبایی و کاشت مو توسط قدم نو انجام شده است. کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد، یک شرکت در حوزه خدمات تبلیغ و ساخت تیزر تبلیغاتی، طراحی وب سایت و تولید محتوا است که با بیش از 10 سال تجربه، به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود می پردازد.

پیش نمایش سایت
WEB PREVIEW

پیش نمایش وب سایت

دامنه که دوست دارم بخرم
DOMAIN CHEKER ONLINE

جستجوی دامنه سایت

loading
لطفا دامنه خود را وارد نمایید.
لطفا تایید نمایید که شما ربات نیستید.

توجه: جستجو فقط در دامنه های ir | com | co انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید