قیمت طراحی سایت
ساعت: ۲۳:۰۴ / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی سایت بازرگانی

طراحی-سایت-بازرگانی
  • نوع پروژه:

    طراحی سایت

  • نوع سایت:

    شرکتی

  • خدمات تکمیلی:

    ONE-PAGE SEO

  • وضعیت:

    آنلاین

طراحی سایت بازرگانی 

شرکت تعمیر تجهیز صنعت گستران با هدف معرفی محصولات و خدمات خود، سفارش طراحی سایت بازرگانی  شرکت را را به کانون قدم نو محول نمود. سایت بازرگانی این شرکت فعال در در تامین، تجهیز و ارائه خدمات فنی و پس از فروش دستگاه های آزمایشگاهی، صنعتی و ابزار دقیق، تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و لوازم یدکی آنها، و همچنین ظروف، مواد و استاندارهای آزمایشگاهی فعالیت داشته و آماده همکاری با صنایع معدن و سیمان، نفت و پتروشیمی، فولادسازی ها و مراکز علمی و تحقیقاتی می باشد. این سایت با استفاده از پلتفرم WordPress و زبان برنامه نویسی PHP و MySQL طراحی شده است.

این سایت دارای طراحی گرافیکی جذاب و کاربرپسند است که تجربه بازدیدی لذت بخش را برای کاربران فراهم می کند. محتوای این سایت نیز جامع و به روز است و اطلاعات کاملی در مورد محصولات و خدمات شرکت تعمیر تجهیز صنعت گستران ارائه می دهد. علاوه بر این، این سایت امکان ثبت سفارش آنلاین و ارتباط با مشتریان از طریق فرم تماس را فراهم می کند.

این وب سایت توانسته است به خوبی نیازهای شرکت تعمیر تجهیز صنعت گستران را برآورده کند و به یکی از ابزارهای مهم بازاریابی این شرکت تبدیل شود.

این سفارش توسط کانون قدم نو انجام شده است. کانون آگهی تبلیغاتی قدم نو یک شرکت طراحی وب سایت و تولید محتوا است که با بیش از 10 سال تجربه، به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود می پردازد.

پیش نمایش سایت
WEB PREVIEW

پیش نمایش وب سایت

دامنه که دوست دارم بخرم
DOMAIN CHEKER ONLINE

جستجوی دامنه سایت

loading
لطفا دامنه خود را وارد نمایید.
لطفا تایید نمایید که شما ربات نیستید.

توجه: جستجو فقط در دامنه های ir | com | co انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید